Reserverings- en annuleringsvoorwaarden

Geplaatst op

Om de beschikbaarheid van de door u gereserveerde ruimtes te kunnen garanderen en de Abdijhoeve daarnaast te behoeden voor leegstand, gelden – als uitgangspunt – de onderstaande voorwaarden rond reservering en annulering.

Reserveren

  • Bij reserveringen maken wij met u afspraken over dag en tijdstip van aankomst en vertrek en over het totaal aantal te verwachten gasten en over de tarieven. Bij reserveringen voor de lange termijn (volgend jaar) kan er sprake zijn van prijs-indicatie.
  • Uw reservering wordt definitief wanneer uw aanbetaling van € 250 is ontvangen. Vanuit de Abdijhoeve ontvangt u een rekening voor deze aanbetaling.
  • Drie weken voor uw komst stemmen wij met u af met betrekking tot het definitieve aantal personen, de indeling van de ruimtes of eventuele andere wensen. Wij vragen u dan ook de definitieve namen-lijst van de deelnemers en het programma aan ons op te sturen.
  • Voor een reservering van de Hooischuur of de Wagenschuur met bijbehorende ruimtes brengen we altijd minimaal 10 personen in rekening. Voor de gehele Abdijhoeve geldt een minimum van 25 personen.

Annuleren

  • Bij annulering tot 3 maanden voor aanvang brengen we € 25 administratiekosten in rekening. Deze kosten worden verrekend met de reeds voldane aanbetaling.
  • Bij annulering tussen 3 maanden en 3 weken voor aanvang van het verblijf zal 50% van de afgesproken verblijfskosten in rekening worden gebracht.
  • Bij annulering daarna zijn wij genoodzaakt 100% in rekening te brengen (excl. lakenpakket en toeristenbelasting).

Wij raden de organisator van een verblijf in de Abdijhoeve aan zijn/haar deelnemers voor te stellen een annuleringsverzekering af te sluiten. Ook als organisator zelf zou u een verzekering kunnen overwegen.

We vertrouwen erop dat u een aangenaam en inspirerend verblijf zult hebben in de Abdijhoeve en mocht u nog vragen hebben dan horen we dat natuurlijk graag: via email-adres: reserveringen-abdijhoeve@willibrordsabdij.nl