Om de beschikbaarheid van de door u gereserveerde ruimtes te kunnen garanderen en de Abdijhoeve daarnaast te behoeden voor leegstand, gelden – als uitgangspunt – de onderstaande voorwaarden rond reservering en annulering.
Reserveren
- U meldt zich aan voor deelname door een e-mail te sturen naar reserveringen-abdijhoeve@willibrordsabdij.nl met vermelding van uw naam, woonplaats, een telefoonnummer dat in geval van een calamiteit gebeld kan worden en de datum(s) van het abdijweekend waaraan u deel wilt nemen. Of u vult het formulier in.
- Is er plaats voor u beschikbaar dan krijgt u de bevestiging van uw deelname toegestuurd met een factuur voor een aanbetaling van € 50,-. Is er geen plaats beschikbaar dan berichten wij u dat u op de reservelijst van het weekend staat. Als er plaats voor u beschikbaar komt dan nemen wij contact met u op.
- Circa vier weken voor aanvang van het abdijweekend sturen wij u de uitnodiging met programma en de lijst met de deelnemers.
- Eventuele vragen kunt u stellen via reserveringen-abdijhoeve@willibrordsabdij.nl .
- Na afloop van het weekend krijgt u een factuur met de bijdrage, minus de borgsom. (NL58 RABO 0384 3502 59 t.n.v. Abdijhoeve Betlehem te Doetinchem)
Annuleren
Als u om dringende redenen moet annuleren beschouwen wij de aanbetaling van € 50,- als annuleringskosten.